برگزاری مجمع عمومی انتخابات دوره دوم هیئتمدیره مؤسسه خیریه غدیر بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان کبود راهنگ
مجمع عمومی انتخابات دوره دوم هیئتمدیره مؤسسه خیریه غدیر بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان کبود راهنگ برگزار شد
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا(ع)جلسه مجمع عمومی انتخابات دوره دوم اعضای هیئتمدیره مؤسسه خیریه غدیر بیمارستان امام رضا(ع) در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۱ با حضور جمعی از خیرین نیکاندیش شهرستان و طبق دعوت و هماهنگی قبلی، در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.
در آغاز جلسه، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن خوشآمدگویی به خیرین و قدردانی از اهتمام ارزشمند آنان در حمایت از حوزه سلامت، فعالیتهای خیریه را فرصتی مهم برای ارتقای خدمات درمانی و تأمین سلامت مردم شریف شهرستان عنوان کرد. ایشان استمرار فعالیت مؤسسه خیریه غدیر را اقدامی مؤثر در رفع نواقص و تقویت زیرساختهای سلامت دانستند.
در ادامه، آقای علی ربانی مدیرعامل مؤسسه خیریه غدیر، با تقدیر از همراهی و کمکهای سخاوتمندانه خیرین، گزارشی مختصر از عملکرد دوره گذشته ارائه کرد. وی همچنین توضیحاتی کامل درباره نحوه برگزاری انتخابات، حوزه فعالیت هیئتمدیره و وظایف دوره جدید بیان نمود.
پس از ارائه گزارشها، انتخابات هیئتمدیره و بازرس با رأی حاضرین برگزار شد و افراد زیر به عنوان منتخبین دوره دوم معرفی گردیدند:
منتخبین هیئتمدیره - اعضای اصلی:
سید مجید معینی – صفرعلی همتی – دکتر محمدرضا خورشیدی – محمد بهرامی – مصطفی حسنی
عضو علی البدل: علیاصغر ملاحسینی
بازرسان :
بازرس اصلی: علی ربانی
بازرس علیالبدل: سید رسول جعفری
نظر دهید