گامهای عملی برای ارتقای سلامت در شهرستان کبودراهنگ؛ بررسی تملیک زمین بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی با حضور نماینده مردم و مسئولان شهرستان
گامهای عملی برای ارتقای سلامت در شهرستان کبودراهنگ؛ بررسی تملیک زمین بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی با حضور نماینده مردم و مسئولان شهرستان
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۳ در راستای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در منطقه و با هدف تسریع در روند احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی شهر کبودراهنگ، نشستی گسترده با حضور مقامات ارشد اجرایی، نمایندگی مجلس و خیرین سلامت برگزار شد.
این جلسه در دفتر امام جمعه کبودراهنگ با حضور دکترتوسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ، حجتالاسلام والمسلمین باقری امام جمعه محترم کبودراهنگ و دکتر موسوی فرماندار شهرستان، به همراه دادستان، بخشدار مرکزی، شهردار، رئیس شورای شهر و رؤسای ادارات راه و شهرسازی، شبکه بهداشت و درمان و اداره اوقاف برگزار شد.
در این نشست، محور اصلی گفتگوها بررسی و پیگیری مراحل تملیک زمین مورد نیاز برای احداث این مرکز درمانی بود.
همچنین حضور تعدادی از خیرین سلامت در این جلسه، نشاندهنده همافزایی میان بخش دولتی و فعالان خیری برای پیشبرد این پروژه حیاتی است تا هرچه سریعتر امکانات درمانی پیشرفته برای مردم منطقه فراهم گردد.
مجوز وزارتخانهای بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی کبودراهنگ توسط دکتر توسلی در سالهای اخیر از وزارت بهداشت و درمان اخذ گردیده و شروع احداث آن در انتظار تامین زمین میباشد.
نظر دهید