عیدسعید غدیر خم در بیمارستان امام رضا (ع)
تبریک عید سعید غدیر خم به کارکنان بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان کبود راهنگ
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا(ع)، همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، ریاست و مدیریت بیمارستان به همراه امام جماعت، مسئول روابطعمومی و امور فرهنگی با حضور در بخشهای مختلف، این عید بزرگ و فرخنده را به کارکنان تبریک گفتند.
در این دیدار صمیمانه، ضمن گرامیداشت عید ولایت و امامت، از تلاشها و خدمات ارزشمند کارکنان در مسیر ارائه خدمات درمانی به بیماران قدردانی شد. مسئولان بیمارستان با تأکید بر نقش مهم و اثرگذار پرسنل در ارتقای کیفیت خدمات سلامت، تلاشهای شبانهروزی آنان را شایسته تقدیر دانستند.
نظر دهید