هر کس که کم بخورد، بدنش سالم و هر که پرخوری کند، بدنش سخت و قلبش بیمار میشود. مادر همه داروها، کم خوریست. پیامبر اکرم(ص)
جمعه ٢٨ تير ١٣٩٨
صفحه اصلی > میز خدمت/گیرندگان خدمت > سنجش رضایت مراجعه کنندگان 
سنجش رضایت مراجعه کنندگان

پرسش نامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات

شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسش نامه، ما را در ارتقای سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.
جنسیت: آقا خانم سن: * تحصیلات: * جهت دریافت چه خدمتی مراجعه نمودید؟ *

ردیف محور سنجش پرسش خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
1 شفافیت فرایندی نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
2 نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
3 انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
4 پاسخگویی و مسئولیت پذیری نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه

5 امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
6 به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
7 راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها
8 تسلط بر فرایند دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
9 زمان فرایند تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
10 تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
11 میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
12 نظام مند بودن فرایند نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
13 دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
14 ارائه چندباره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی و ...) به بخش های مختلف
15 احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
16 کلیت فرایند احساس رضایت از خدمت دریافت شده
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روش های انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید

متن درون تصویر را وارد کنید: متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید 
*

اخبار

آدرس: نهاوند، بلوار پرستار، میدان جانباز تلفن: 8-33217071-081

© تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به بیمارستان آیت ا... علیمرادیان نهاوند می باشد.